Statistika od IATA ukazuje nejen rostoucí zájem Čechů o létání, ale také poukazuje na fakt, že velké agentury získávají čím dál větší díl z pomyslného letenkového koláče a to na úkor menších a středních agentur. Mezi největší agentury na českém trhu patří Student Agency (Královna.cz), jejich dceřinná společnost pro firemní zákazníky Orbix, dále Asiana (Letuška.cz), CWT a HRG.
Tato čísla však nejsou zcela přesná, protože ve statistikách IATA chybí lowcost přepravci, jejichž služeb v loňském roce využila celá čtvrtina cestujících z Prahy. Podíl lowcost přepravců je odhadován na 10 až 20 procent z celkového obratu. Dále ve výše uvedené statistice prodeje letenek v České republice chybí data od samotných dopravců, které prodají oni sami přímo bez prostředníka v podobě agentury.
Nejzajímavější klientelou z pohledu letenek jsou dle očekávání firemní zákazníci, kteří tvoří až 80 % tržeb za letenky.