ČSA si zaregistrovalo nové logo aneb ČSA trsátko

ČSA chystá po letech obměnu svého firemního loga a to více než zásadní, ale je možné, že ČSA zaregistrovaným logem pouze čeří vodu a přemalovávat svoji flotilu v brzké době nebude. Možná i proto, že ČSA je ve ztrátě a přestřik jednoho letadla je v řádu milionů korun.

U Úřadu průmyslového vlastnictví si ČSA již zaregistrovalo novou podobu ochranné známky. Podle mluvčí ČSA Daniely Hupákové dochází během posledního roku a půl ke změně firemní identity, změna loga firmu finančně nezatíží. Aerolinky vypustily z nového loga tradiční tři trojúhelníky, změnily i tradiční font písma a vytvořila takové pěkné kytarové trsátko.

„Dosavadní logo bylo vnímáno jako strnulé, nezajímavé a spojené s východoevropským, nižším standardem služeb, než ve skutečnosti České aerolinie poskytují,“ říká Petr Pištělák, viceprezident pro marketing ČSA.