Nejhůře se v tomto srovnání dopadly portugalské aerolinky TAP Portugal a britské British Airways, u nichž se zatoulá v průměru 25 zavazadel z tisíce přepravovaných kusů.
Podle zprávy AEA v průměru 85 procent zavazadel je dohledáno a dopraveno cestujícím do 48 hodin. Včasné doručení zavazadla závisí na řadě faktorů. Zatím co na svém domovském letišti je přepravce většinou odpovědný za vlastní nakládání se zavazadly, při různých přestupech je běžné touto prací pověřena nějaká místní společnost.
Svou roli na zpožďování zavazadel může hrát třeba také množství přepravovaných pasažérů. I když například to se u Turkish Airlines a Air Malta vyrazně odlišovalo. Maltská společnost přepravila jen asi 2,2 milionu lidí, v případě tureckých aerolinek to bylo téměř desetkrát tolik.
Takže kdo ví, zkrátka Vám popřejeme na závěr této statistiky co nejméně zatoulaných zavazadel.