Ryanair, největší nízkonákladovka v Evropě, vypne na 72 hodin (ano, 3 dny) svoje webové stránky a zároveň vypne i své callcentrum. Letenky této společnosti si tak budou moci zájemci o jejich služby zakoupit pouze v pobočkách Ryanairu na letišti. Navíc se klienti ani nebudou moci po 3 dny odbavit skrze internet
Důvodem k tomuto kroku je dle Ryanairu změna rezervačního systému kvůli další expanzi a kompletní předělání stránek. Podle britských médií je však za tímto „výpadkem“ požadavek britských úřadů, aby Ryanair uváděl kompletní ceny, kdy by mu za nedodržení hrozila milionová pokuta.
Ryanair bude tento špás stát 20 milionů liber, takže je na místě si položit otázku, kde tyto peníze vezme zpět. Tušíte správně, nalákáním zákazníků na nízké ceny letenek. Takže se máme na co těšit a 3 denní výpadek Ryanairu nás vůbec nemusí trápit.